FORENINGSPORTAL Skiptvet

Ny Musikk Østfold

Musikk

Organisasjon til fremme for samtidsmusikk i Østfold, med 12-15 konserter i året rundt om i fylket. Dette er en avdeling av nyMusikk-nettverket nasjonalt og del av ISCM (International Society for Contemporary Music).

Skiptvet Bygdeungdomslag

Bygdelag/velforening og ungdomslag

Skiptvet bygdeungdomslag er en organisasjon av og for ungdom. Skiptvet bygdeungdomslag skaper aktiviteter og arrangementer for å gjøre Skiptvet til et attraktivt sted å bo for unge. vi ønsker å samle ungdom som er interesserte i bygdesamfunnet, og skal fremme ungdommens og bygdas interesser. I Skiptvet bygdeungdomslag er det viktig med samhold, åpenhet og inkludering.

Skiptvet FrP

Som lokalt parti vil vi at Skiptvet kommune skal levere gode tjenester til innbyggerne, og at alle innbyggere i kommunen opplever at de blir godt ivaretatt. Skiptvet FrP vil jobbe videre for at kommunen tar hensyn til innbyggernes interesser, og at motstemmer blir hørt når viktige vedtak skal fattes, enten dette gjelder forbud mot lastebiler, reduksjon av skoleelevenes fritid, arealpolitiske valg og reguleringer som rammer privat eiendom, eller annet. Kommunen og Kommunestyret skal være en «Ja»-kommune. Hvis et lokalt ja møtes med et nei fra Statsforvalterens kontor, skal Skiptvet Kommune fokusere på endring av Statsforvalterens nei.

Skiptvet Historielag

Kultur, kunst og historie

Skiptvet historielag har allsidige kulturhistoriske aktiviteter, bedriver registrering og bevaring av kulturminner og ønsker å fremme den historiske interesse blant bygdefolket. Vi arrangerer åpne møter, spennende dagsturer og utflukter. Vi deltar på Olsok feiring og åpne dager på Skiptvet Bygdemuseum.

Skiptvet I.L - E-Sport

Barn og unge

Skiptvet E-Sport ble stiftet februar 2024 og er en ny forening for alle med interesse for gaming og e-sport. Vi skal skape en sosial og inkluderende arena for lagspill og personlig utvikling.

Skiptvet karateklubb

Idrett

Tradisjonell shotokan karate. Medlem av Norges Tradisjonelle Karateforbund med sjefsinstruktør Sensei Masao Kawasoe 8.Dan. Klubben ble stiftet i 2014 og er søsterklubb til Spydeberg Karateklubb under paraplyen Indre Østfold Karate.

Skiptvet Speidergruppe

Friluftsliv og natur

Speidern Skiptvet er stedet for å lære om Friluftsliv, samhold og vennskap! Vi lærer opp barn og unge i trygge omgivelser, så de kan oppleve gleden av friluftsliv i trygge rammer!

2024 © Foreningsportal